Fotografia reklamowa odzieży.
Wykonujemy zdjęcia odzieży do sklepów internetowych: packshoty, zdjęcia typu duch, lookbooki, sesje wizerunkowe.
LOOKBOOK
Lookbook czyli sesja zdjęciowa ubrań zaprezentowanych na modelach i modelkach wykonana w studio bądź plenerze. Tworząc lookbook aranżujemy nie tylko zdjęcia, nasz zespół dobiera odpowiednich modeli, wizażystów oraz wszelkie inne osoby wymagane przy tego typu przedsięwzięciach.
PACKSHOT
Przy zdjęciach typu packshot korzystamy z wielu różnych technik: manekin typu duch, ubrania na wieszakach, zdjęcia na płasko. Przyjęło się, że tego typu zdjęcia wykonywane są na białym tle, to minimalistyczne rozwiązanie pozwala wyeksponować urok i wyjątkowe cechy Twojego produktu.
WIZERUNKOWE
Dzięki emocjonalnemu podejściu sesje wizerunkowe pozwalają skupić uwagę odbiorcy na zapamiętaniu Twojej marki. Bazujące na dużej kreatywności aranżowane sesje zapewniają zbudowanie pozytywnych skojarzeń z produktem. Sesje tego typu wykonujemy w studio, plenerze, za granicą wraz z całym zespołem profesjonalistów.
Suknie Ślubne
Odziez Dziecięca
Odziez medyczna
FOTOGRAFIA REKLAMOWA I PRODUKTOWA
Z uwagi na wiele czynników, cena każdej sesji jest ustalana indywidualnie i dostosowana do potrzeb klienta.
Na wycenę wpływają takie czynniki jak:
1. Fotografowany przedmiot – w zależności od tego czy ma lustrzane, czy matowe powierzchnie, skomplikowaną formę, czy jest transparenty,
2. Wielkość przedmiotu – duże przedmioty wymagają innej techniki, niż małe detale
3. Rodzaj fotografii – produkt na białym tle, produkt w aranżacji, kreatywne prezentowanie produktu, produkt na modelu/modelce,
4. Czas realizacji – ekspresowy (2-3 dni) lub standardowy (tydzień)
5. Ilości zdjęć – ceny zmieniają się w zależności od liczby zamówionych zdjęć
6. Przeznaczenie zdjęć – strona internetowa (sklep), druk wielkoformatowy, ulotki, portale społecznościowe, użytek własny.
Prosimy wypełnić poniższy formularz, żeby ustalić szczegółową wycenę. Przygotowujemy ją po dokładnym określeniu zakresu prac, ilości zdjęć oraz terminu realizacji. W przypadku mailowych zapytań ofertowych – prosimy o podanie ilość fotografowanych produktów. Bardzo przydatny będzie opis produkt oraz załączenie przykładowych zdjęć, na których Państwo chcieliby się wzorować (np. zdjęcia konkurencji lub inne inspiracje). Ułatwi to wycenę, ponieważ pozwoli ustalić nakład pracy potrzebny do wykonania zdjęć Twoich produktów.
Przy większych ilościach produktów ceny podlegają negocjacji.
Koszty dostawy produktów pokrywa Zleceniodawca.
1 godzina pracy fotografa 350 zł , koszt obróbki 1 ujęcia jest wyceniany indywidualnie.
ZAPYTAJ O OFERTĘ
Przy zapytaniu pamiętaj o poniższych wytycznych:
- ilość produktów
- opis każdego produktu
- ilość zdjęć na jeden produkt
- czas realizacji
- załącz zdjęcia, które bierzesz za wzór, inspirację
- wszelkie inne pytania